7/26/2014

職場日記,07-26-2014_腦海

職場日記
07-26-2014
腦海
侯思敏


小心做野,小心做人,小心呢樣,小心個樣...
對白重覆數百次
每次總係會中招收場

放完大假
放左好似冇放過
腦海不停甘飄過好多念頭,好多想法
留定係離開?
做野定讀返書?
好多時個決定已經唔係自己一個人既決定
每一個步驟已經牽涉到好多人
朋友同事家人
有所顧忌既人同事物都愈來愈多
舉棋不定
因怕一子錯,滿盤皆落索

I need an Exodus!

給關心主場新聞的人:



各位,主場新聞今天要結束了!

辦主場新聞是出於簡單信念,「為香港做點事」,推動社會前進,同時希望像美國Huffington Post一樣,創造一個成功的媒體生意,打開新局面。

「為香港做點事」,背後沒什麼偉大使命,只是在自己能力範圍內儘量關心社會,做一個正常公民應做的事。我生於1964年,今年50歲,趕上嬰兒潮最後一班車,受惠香港八九十年代經濟起飛,把握了向上流動力的機會,就如普通香港人,年青時埋首事業,到略有小成,想利用自己商界的經驗、人脈及知識,走向社會。

我恐懼

原來今天的香港已經變了,做一個正常公民、做一個正常媒體、為社會做一點正當的事,實在不容易,甚至感到恐懼 — 不是陌生,而是恐懼。由於當前政治鬥爭氣氛令人極度不安,多位民主派人士,被跟蹤、被抹黑、被翻舊賬,一股白色恐怖氛圍在社會瀰漫,我亦感覺到這種壓力。還有,作為一個經常往返內地公幹的商人,我得承認,每次過境都會提心吊膽,但這是我過分疑神疑鬼嗎?那種感覺,根本不可能向外人説得清楚。

令我最不安,是家人也感受到這股壓力,終日替我擔心。隨著社會氣氛逐漸緊張,這股壓力在我身邊蔓延的程度令我日益困擾。在家吃飯,我堅持不開電視,因為我不想面對面跟家人討論社會話題,我知道他們只會愈來愈擔心。家人因我憂慮,我傷心。

我誤判

兩年前,我和幾位朋友一同創辦主場新聞,我們以理性為起點,相信包容是香港最重要價值,以博客和新聞策展為基石,創造全新媒體形式。根據最新數據,主場新聞上月平均每日「獨立瀏覽人次」(Unique Visitor)有30萬人,表現可算理想。從開始,我們當一盤正常生意來做,可是,在不正常的社會及市場氣氛下,主場新聞的廣告收入跟它的影響力,不成比例。主場新聞小本經營(很多熟悉我們的博客可作證),但創辦至今,每月從未達至收支平衡。最大問題是在可見將來,香港社會氣氛只會更見緊張,從生意角度,主場新聞實在看不到曙光。有人問我,主場新聞有沒有出現抽廣告情況,答案是沒有,從未落,何來抽?香港不單止核心價值被扭曲,市場也被扭曲。

我愧疚

我的恐懼及誤判,源於我曾一度相信香港還是一個正常的地方,一心以為可做一個關心香港的公民、一個相信市場的商人,很明顯,我錯了。在一個不正常的社會和市場,做一個正常的公民和商人,原來竟是錯誤的幻想。

對於兩年來努力拼搏的同事,我很內疚,因為大家年中無休,義無反顧地用行動來支持主場新聞的信念。對於家人的包容,我更內疚,讓妳們為我憂慮了這麼長的時間。對於支持主場的博客、海內外讀者,你們終於發現,原來我也只不過是個普通人。我實在盡了力,也只能走到這麽遠。

主場新聞由即日起正式結束,再見!

蔡東豪
2014年7月26日

7/11/2014

image,07/11/2014_宿醉未醒



清晨
宿醉未醒
帶著頭痛去做社會機器既齒輪
所以
有時候機器係會壞...


- L@DeptH


6/29/2014

職場日記,06-29-2014_難得晚假日

職場日記
06-29-2014
難得晚假日

侯思敏@DeptH

連夜通頂
終於做晒手上死線既project
交晒比人
望住個鐘
天光…
人地返工我先放工
體老闆請半日假,駁多一日放跳一日半
半條人命咁返屋企去搵周公
Zzz

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
訓醒之後
又要出去見人
不過全部私人事
四件事件其實冇關係
卻對我有點義思

第一件事就懶有型咁又著smart casual返去公司附近咖啡店
(好在冇公司人見到)
友人同我傾保險野
明明傾旅遊保
傾傾下又要簽呢樣又要簽個樣
幹!!
簽簽下見到第二啲野
我幾時同你話簽儲蓄計劃呀?
"頭先一路傾啦,你都讚同呀?"
係! 但我冇話買喎
作為一個死窮鬼
我何來變錢同你買呀?
更何況係咁既市道你要我兩成人工去供一個四十年唔可以攞得錢既plan
我點同你say yes 呀?

佢有句話好到位
我懷疑係唔係sell野技兩
因為佢另一位同事都係似背對白
"依家唔儲,日後就煩啦
冇錢養老,唔通攞綜援咩?"

等陣可以比較…

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
下一場
中同飯局
唔似見客下下咁懶高檔
去快餐店打個邊爐仔,食個飯
開開心心咁嘻嘻哈哈仲好
講下是非
交換近況
講下邊個嫁左人
呀邊個又轉工
呀邊邊個去左working holiday
最柒個個做左人地隻兵

最最後…正經野
派炸彈
當中有人結婚
當然下一句係被人問幾時到我

我冇諗過呢個問題

可能
自己根本冇plan 過
定係
我已經見到晒所有野
Plan 同唔plan 其實冇分別
因為香港人做野根本係倒模
一模一樣
拍拖,結婚,擺酒,上樓,生仔,打工到死為止,老左,收皮,入老人院,等死…


我有plan 同冇冇分別
分別在於我有計劃但做唔到
同 我冇計劃但結局同有計劃係一樣
所以
我唔識答佢地我會點做…

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
分道揚鑣後
再搵朋友食糖水
一個老朋友
無論天氣幾差
心情幾唔好
都係可以出到黎

工作上我同佢一樣辛苦
同事差
上司不聞不問
只管交數
交到就冇野
交唔到就問候你全家

二人唔係默默食糖水
而係有火氣地食
好在叫左碗消暑糖水…

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
走人
本來仲想去飲酒
但頂唔順
打電話問另一位朋友
可能佢睇既野比我更多
一聽就知唔應該買儲蓄保險
一黎自己冇六十五歲命
二來聽日可能世界末日,解放軍打唔低隻外星怪物
香港咪玩完?
咁仲儲錢做咩野呀?

又啱…

第一個動作
取消今日做過晒既野
第二
諗多次自己想要啲咩野
自己想做咩野
可以做啲咩野?

What is my life?
What is the purpose of living?

Good night...

6/20/2014

職場日記,19-06-2014_depressive_mood

職場日記
19-06-2014
depressive_mood

侯思敏
近來心情很差很爛透...
做事總是提不起勁,老闆常常黑面
處處碰壁,心灰意冷
有時心入面只有向壞方面打算
總要做一點事吧
有人做事正面: 做運動減壓,打波游水踩單車。有人玩音樂畫畫跳舞。
當然有人有另類既減壓方法: 食煙飲酒,瘋狂購物,做啲危險野…
想起自己想放棄好多野時
有種不能釋懷既感覺
當然
係未做傻事之前
自己先做個評估
未來係仲有希望

同友人飲酒聊天
傾訴心事係最好方法之一
起碼有人會知道自己心不不快既事
更好既係
對方有差唔多既經歷

三三兩兩柴娃娃咁飲飲酒
互相訴苦
我想這暫時係最好既舒發心中既鬱悶
畢竟,人愈大,心中既憂慮只會愈來愈多…

5/22/2014

職場日記,22/5/2014_Aappraisal

職場日記
22/5/2014
Appraisal
侯思敏@DeptH
去到某個特定時候
公司就要寫一年一度既appraisal
去評核員工既工作表現
以此黎睇日後升職加減人工既指標
"你點睇阿邊個既表現呀?" 上司問我。
"幾好呀…做野唔錯。" 我敷衍地回答。
"咁你呢?你覺得自己做成點呀?" 我冇預料到上司有此一著,一時間比佢問到口啞啞,唔識回答。
"有少少壓力,不過好快就會跟得上..."我吞吞吐吐。
"佢黎左都唔耐啦,都已經唔係新仔"另一個老屎忽senior同事搭訕道,"仲唔熟手?唔識野點做?"
對於佢既叼難,我冇任何表示,只怪自己工作表現平庸,做唔到公司想要既數咁靚。
老實講,呢一類appraisal 做黎多餘,只係比藉口老細寫隻字,話就話員工可以表達自己意見,但最後呢份野係可以影響到自己薪酬加幅比例,亦可以因為做錯一次野而比人寫衰,記錄在案,頓成自己既催命符,點樣同自己飯碗作對?
當諗起自己父母,自己個讀極都未完既課程,自己想追求既女仔同你講想要個小單位做二人世界時,選擇留下既人都係佔多
皆因我地既顧慮太多
即使自己有夢想,都要行埋一邊
可見,有人唔理其他顧慮,又得到家人支持,出去面對呢個世界去闖一闖
其實好羨慕佢地
而我只係一個冇用既小小二打六
留係公司做個一世打打仔...


係公司既咖啡杯,delay no more,一個錯既英文文法,但又係好有意思既字。公司老闆們想我地做得快靚正但又不停咁小我地,心中既no more delay 好快變成delay no more! #delaynomore #DLLM #work #staff #boss #nomoredelay #delay #ontime #hk #hkig #hauszeman

5/09/2014

職場日記,05/09/2014_累

職場日記
05/09/2014


黑雨
避雨
三人坐係STARBUCKS 度HEA
望住落地玻璃出面一個又一個閃電
雨點像怒漢咁瘋狂拍打著落地玻璃
心入面仍想著會否出現上個月既九龍塘又一城既水舞間事件...

三人又係天南地北地講東講西
說著說著對方既工作同男女偶
結論係: 
我地全都唔想返工
我地想離開香港
我地想有一個艷遇
我地想要一D刺激
最後, 全都只係我想要

我唔想記起傷心事, 卻一幕幕電影短片咁投射係腦海中
我唔想煩人, 卻心癢手痕地同人傾計
還好, 天給我一個解脫
一個壞機, 所有資料冇晒
認命...

依家個心同黑雨一樣
Don't cry...

侯思敏@DeptH


5/05/2014

沿路有你…

強@DeptH
很多時候,人生總是好壞參半,有好有壞。然而,有趣的是,人總係記得不愉快的經歷,好的那些會忘記。好多時我們還會有projection reaction(投射作用),將心中不快發洩出來,例如踢門踢櫃,胡亂鬧人等。將心中不快打一個人發洩罷了。
不論之後點樣,不快事件已經發生,發洩完就應該走回解決問題既方案,畢竟,有咩野事都要等人解決…
不開心既時候好多,快樂的時間特別少, 我們是否應儘量把握開心的時光,有事唔開心既事已經發生了,還要再蹉跎,再留戀那些不開心經歷嗎? 過去了就由得它過去,還是要望向將來。
還有更多的時候,正正因為缺乏溝道,錯誤正正這樣發生。為避免這些事,良好既溝通係有必要既。

有時候,朋友不需要多,只要有一兩個便夠了。

而對方,忠於一生一世既人好多好難做到,所以好羨慕做到既人。


沿途有你,即使面對困境,心靈上總有點依靠

I love you