5/31/2025

職場日記 05-31-2025 折墜

職場日記 
05-31-2025
折墜

世上沒有永遠既贏家!

當做到意興闌珊時
離開唔係一個壞事
只係走時要留點體面
到了出事
返去舊地方求人時
見你工坐board 既都係你舊同事
十年個個升晒上神枱位
而自己仲要好委屈老尷甘求人地收留
一切高下立見
輸足十年 尾燈位都見唔到

結論:
盤棋行錯晒
重新再行

人到中年先重新開始
如題目一樣...
年紀大啦
多左好多野要顧慮
做野唔可以下下衝動而面決定
特別係呢一年...



8/15/2024

職場日記 01/12/2023 工作, 是為了?

 01/12/2023

職場日記
工作, 是為了?
侯思敏
原來
已經有三年唔係度
呢幾年發生好多好多事
睇返自己原本個個好攻真無邪既正義白痴已經不復存在
換來既係同其他人一樣隨波逐流
誰人嫌錢腥?
人人想躺平
人人皆想攻佔你心中最後既堡壘
你會發現自己愈來愈陌生
我無良心人士, 不怕你責備我
我無道德可言, 不怕你綁架我
只要面皮夠厚, 尷尬只會係人地而唔係自己
人係要面對挑戰先可以成長
係社會爭亂入面唔作出自保好容易出事
經一時, 蔡一智
昔日我比你老點係我蠢
依家再比你點係我智力發展遲緩
比面係人情世故
到左自己做埋人地眼中老海鮮時
唔比面係道理
我沒有虧欠你, 幫左你沒有得益但我要分擔責任
最偉大既政府發展問責制之後
人人為了自保, 咩野宦可以做到出黎
呢幾年都幾大開眼界
只可說自己只係井底之蛙, 世界之大無其不有
三年故事發展可以寫書
只可以講, 自己跳左出黎
生活係唔容易
自律地工作才有收入

我做甘多改變為左咩野
當初既承諾, 應許 都已失去信用
人面全非
仲有咩野剩下?
除了工作, 仲有周身病痛...
我到底為左咩野?
#職場日記
x
x

6/01/2022

職場日記,10/11/2020 職場憤怒

 10/11/2020

職場憤怒
侯思敏

有玩過angry bird 既個可能睇過片頭一啲面對住工作待遇不公偏心既人
點解同一日做同一個位
作條team 甘正唔使跑數唔使做額外既野仲可以談笑風生係度載歌載舞
我個team 忙到仆直
咩野道理?
肥豬肉比人地
豬頭骨比晒我地?
我忙唔緊要
唔幫手我都算
點解要走過嚟攪亂檔?
人地個邊下下都deadline fighter 忙到瀨晒屎
過黎攪我地panel 啲野做咩?
我係唔係真係好蝦啲?
唔出聲當我好好蝦?
反智年代 倒轉思維想想
用啲小聰明試位
我知一定攪得店眼前既事
但根本試冇處理內裡問題
留比下一手比陷阱對方
同交劈屎比人異曲同工
心灰......

#職場日記 #職場 #憤怒 #處世 #小聰明 #angrybird #angry

7/01/2020

職場日記,06-30-2020_你愛香港嗎?

職場日記
06-30-2020
你愛香港嗎?

香港回歸24年
變得面目全非
今日一句立法
部門秒速成立
唔理罪行有冇法律時效既追訴期

當被問你是否愛國時
心想
我唔知道
我相信香港人愛自己既家
愛自己既地方
我更相信
係一個政局不穩既地方
你會生活安穩嗎?
你可以出聲嗎?
你可以反抗嗎?

七一
香港還可以點
作為香港人
你選擇咩野?

3/06/2020

職場日記,6/3/2020_危險境地

職場日記
6/3/2020
危險境地

其實唔係第一日知道
返份工就知道份工係幾甘危險
同啲同事做野
有時候真係全無保障可言
政策每日都改,門檻低到無得再低
同廢物政府機構一鬼樣
將target set 到條數見到人為止
出面班人同佢跑一條永遠追唔到既數
但冇benefit 可言
仲要雙輸局面
其實想知道
冇其他辦法去攪好香港咩?

#工作 #目標為本#危險 #職場日記

12/29/2019

職場日記,12-29-2019_升你等如害你

職場日記
12-26-2019
升你等如害你

一位資深同事平時唔肯升
堅持要留係老屎忽既位置
明明有能力坐上去但唔去爭取
到依家有位上
上大人哄店左佢上位後
將作調到其他地方做開荒牛
度蜜月期已過
點解要升,我問佢
為左每個月兩千蚊人工
為左養個女
為左供樓
為左好多人而獻牲好多野
自問冇甘偉大
但都係為左錢而打呢份死人工
當然有人為左自由,為左下一代將來
閣下又點睇?

祝新年快樂

12/25/2019

職場日記,24-12-2019_不平安的平安夜

職場日記
24-12-2019
不平安的平安夜

好難相信香港過去半年既混亂會帶來甘既局面
仇恨增加
兩極分化 
非黃即藍 
沒有其他
顏色帶來標纖 再帶來更高度分化
以前如是 現在如是 未來也如是
多樣性為事件帶來 溝淡 機會
但現在係
現在沒有其他顏色
不在閣下立場便要起底公審
因為冇guts,  亦冇權力去審一個人有冇罪
有guts 會拿起鐵通向那人後腦一揮
如是係真係有guts,  為何不走進警察總部大叫我要打十個?
怕香港最大執法部門不正確執法?
要執法部門轉介才可找法醫,才可調查
說白點不會自己人查自己人
市民失去信心
特首還要盲目支持
香港犯罪率高企
執法部門已經根本性失去支持
誰有信心留下?

祝聖誕快樂 新年進步
不要再有人死於被消失 被自殺